2013. október 5., szombat

Hírek!

Sziasztok!

Most nem hoztam fejezetet, sajnálom.
Először is, szeretnék bocsánatot kérni Sky-tól és Ginny-től, hogy nem töltöttem ki a díjjal kapcsolatos kérdéseket. Ezt a feladatomat bepótoltam, a díjaim  oldalon elolvashatjátok a válaszaimat.
Szeretek ilyen kérdésekre válaszolni, csak nem volt erőm múltkor. Ráadásul egy hete nem ültem gépnél, ezért most minden elmaradásomat pótoltam.

 A fejezet!
Az a sajnálatos helyzet alakult ki, hogy a következő részt nem szívesen írnám meg anélkül, hogy tudnám szükség van-e erre. Napok óta gondolkodom rajta, hogy beletegyem, vagy ne. Szóval ez még mindig vita tárgya. Nem vidám rész. Szomorú és kegyetlen, de mintha lenne elég szomorúság és kegyetlenség.
Megértéseteket köszönöm

2 megjegyzés:

  1. Az a szomorú helyzet alakult ki,. hogy nem lehet elolvasni az opciókat a véleménynél.. vagy csak nekem csinálja ezt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom. Bár azt hittem csak az én gépem sztrájkol, de ezek szerint tényleg nem. Köszi, hogy szóltál

      Törlés